STRONA GŁÓWNA | DOKUMENTY
Na potrzeby niniejszego Regulaminu sprecyzowane następujące definicje:
1. REGULAMIN – niniejszy zbiór zapisów regulujących kwestie dotyczące świadczenia
Usług doradczych i księgowych.
2. USŁUGI KSIĘGOWE– ogół działań związanych z przygotowaniem i
przeprowadzeniem rozliczenia zobowiązań podatkowych oraz ZUS zamawiającego,
zgodnie z ustalonem harmonogramem.
3. ORGANIZATOR – Kancelaria Księgowa Kamila Skiba, z siedzibą w Bolesławcu.
Ul. Orląt Lwowskich 15, NIP 6121659190, REGON 388947813.
4. ZAMAWIAJĄCY – osoba fizyczna lub prawna zamawiająca usługę.
5. UCZESTNIK – Zamawiający bądź osoba wyznaczona przez niego do wzięcia udziału
w usłudze.
6. UMOWA – porozumienie zawarte pomiędzy Zamawiającym, a Organizatorem przy
zachowaniu minimum trzech, niezbędnych warunków, tj. zapoznaniem się
Zamawiającego z niniejszym Regulaminem i akceptacją jego warunków oraz
uzgodnieniem aspektów logistycznych dotyczących Usługi, przez co rozumiemy:
zaakceptowany przez obie Strony Umowy termin i miejsce realizacji Usługi.
Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin, dalej zwany „Regulaminem”, określa warunki oferowania Usług
Doradczych i księgowych, warunki zawierania umów, a także procedury
postępowania reklamacyjnego.
2. Organizatorem Usług szkoleniowych jest Kancelaria Księgowa Kamila Skiba, z
siedzibą w Bolesławcu. Ul. Orląt Lwowskich 15, NIP 6121659190, REGON
388947813.
3. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją
postanowień niniejszego Regulaminu jest Organizator. Podanie danych jest
dobrowolne, a Zamawiającym i Uczestnikom przysługuje prawo do wglądu do
powierzonych danych osobowych oraz ich aktualizacji i poprawiania, a także żądania
do ich usunięcia bądź ograniczenia przetwarzania. Szczegółowe informacje dotyczące
przetwarzania danych osobowych przez Organizatora znajdują się w Polityce
Prywatności, która stanowi integralną część niniejszego Regulaminu.
4. Wszelkie informacje znajdujące się pod adresem strona www nie stanowią oferty w
myśl art. 66 KC.
Zobowiązania Stron
1. Organizator zobowiązuje się świadczyć Usługi przy zachowaniu najwyższej
staranności oraz działać zawsze w najlepiej pojętym interesie Zamawiającego i jego
klientów zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu i uzgodnieniami szczegółowymi.
2. Do obowiązków Organizatora należy zapewnienie wykwalifikowanej kadry.
3. W przypadku szkoleń, Organizator każdorazowo jest zobowiązany do dostarczenia
każdemu Uczestnikowi wszystkich wyliczeń firmowych.
4. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Organizatorowi za Usługę, na warunkach
określonych w niniejszym Regulaminie i w zgodzie z ustaleniami szczegółowymi.
Postępowanie reklamacyjne
1. Każdy Zamawiający ma prawo do składania reklamacji dotyczących Usług
Szkoleniowych w terminie czternastu dni roboczych od daty realizacji Usługi.
2. Reklamacje Usług Doradczych i księgowych należy zgłaszać w formie pisemnej
listem poleconym na adres Organizatora wskazany w niniejszym Regulaminie pkt. 4 §
1 bądź w formie elektronicznej, wysyłając zgłoszenie na adres skibakamila@op.pl.
3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
4. a) imię i nazwisko/nazwę Zmawiającego,
5. b) adres siedziby Zamawiającego,
6. c) przedmiot reklamacji (nazwa Usługi, termin i miejsce realizacji, imię i nazwisko
trenera,
7. d) uzasadnienie merytoryczne i formalne reklamacji,
8. e) oczekiwania Zamawiającego wobec Organizatora.
9. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu czternastu dni roboczych
liczonych od momentu otrzymania przez Organizatora zgłoszenia, a w przypadkach
wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających, czas rozpatrywania
reklamacji może ulec wydłużeniu.
10. Po otrzymaniu zgłoszenia w formie elektronicznej, Organizator potwierdzi ten fakt w
wiadomości zwrotnej.
11. Organizator zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia,
jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w pkt. 1
niniejszego paragrafu lub jeśli wynikać będzie ona z nieznajomości postanowień
niniejszego Regulaminu.
12. Jeżeli zgłoszenie reklamacyjne nie będzie zawierało wszystkich informacji
wskazanych w pkt. 3 niniejszego paragrafu, to Organizator wyznaczy Zamawiającemu
siedmiodniowy termin na złożenie poprawnego zgłoszenia reklamacyjnego.
Postanowienia końcowe .
1. Integralną część Regulaminu stanowi Polityka Prywatności, znajdująca się pod
adresem: strona www.
2. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie Organizatora i zostaje
wprowadzony na czas nieokreślony.
3. Wszelkie spory wynikłe między Organizatorem a Zamawiającym związane z
wykonaniem postanowień niniejszego Regulaminu strony zobowiązują się
rozstrzygnąć w drodze przyjaznych negocjacji. W przypadku braku porozumienia,
spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.
4. W sprawach nieregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy
Kodeksu Cywilnego.
5. Organizator ma prawo do zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie
w terminie 7 dni kalendarzowych od daty ich publikacji w Witrynie.
Skontaktuj się z nami! Chcesz profesjonalnej obsługi księgowej, bezpiecznej rachunkowości i kompleksowego wsparcia finansowego? Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc!